Leyla54 Arkadaşlar merhaba 3 ay önce emzirmeyi bıraktık. Göğüs kafesimin ortası ağrıyor baya korkuyorum bir kaç seferdir tekrar ediyor yarın gideceğim doktora ama yine de yaşayan oldu mu sırt ağrım yok sadece orta sağa yakın taraf