sevincaylin Arkadaşlar, gebeliğimin 7-ci ayından böbreyimin üstünde ağrı oluştu, böbrek sandım, 3 doktordan sonra sinir ağrısı olduğu söylendi, 10 aydır sağ tarafıma yatamıyorum, çok zor bir süreç, sinir ağrısı geçmez mi? Boşuna iyneler fayda bile vermiyo