yavruaslanlar Allah askına ne corap tutuyor ne alt tutuyor cıkarttırıyor suan kısa kollu cıtcıtlıyla geziyor evde kombi yanıyor istanbuldayız ama serin yine corapsız sonucta kendini yerlere atıyor ağlıyor napcam kızlar hasta olcak diye ödüm kopuyor🤦♀️😔
Dondurmalikahve yavruaslanlar Allah Allah o kadar soğuk mu İstanbul Konya’da şort atletle yatmaya başladık geceleri
pozitifanne06 yavruaslanlar kız biz de istanbul’dayız kızım zıbınla dolaşıyor hasta falan olmaz öyle korkma
ars9824 yavruaslanlar o kadar soğuk oldunu sanmıyorum 8 aylık kızım gün içinde zıbınla geziyor hatta şuan zıbınla uyudu vücut ısısına baktığımda 36.5 falan çıkıyor kombinin bile yanması garip geldi bana
ars9824 yavruaslanlar o kadar soğuk oldunu sanmıyorum 8 aylık kızım gün içinde zıbınla geziyor hatta şuan zıbınla uyudu vücut ısısına baktığımda 36.5 falan çıkıyor kombinin bile yanması garip geldi bana
papatyam-34 Dondurmalikahve Bence değil bende istanbuldayım kızım zıbınla oğlum şort tişört ile geziyor gece de öyle yatıyorlar bizde uyurken terliyoruz baya sıcak oluyor evimiz 🥲 Ama bazı evler serin olabiliyor belki evi serin oluyordur
ikibaloglanannesi yavruaslanlar Benim 27 aylık oğlumda tam tersi. Ev çok sıcak bizim gidiyor uzun kollu giymek istiyor 😂 2-3 yaş sendromu bence😂
papatyam-34 yavruaslanlar 2.5 yaşında oğlum yaz kış hiç çorap giymez bana çekmiş sanırım bende çorap giyemem çok şükür hasta olmuyor hiç ☺️ Kızım 8 aylık oda 1-2 aydır çorapsız çorap giyince çok terliyor ayakları bende istanbuldayım ve kombi açmıyorum oğlum şort tişört geziyor kızım da sadece zıbın ile zaten soğuk hasta etmez sıcak hasta eder diyorlar ya doğru galiba ☺️ üşümez bence sizinde çocuğunuz öyle üşenecek bir hava yok içiniz rahat olsun ☺️
Dondurmalikahve papatyam-34 Aynen okudum şimdi 🙂 Türkiye bura belki soğukturda demiştim içimden havalar malum belli olmuyor
birerkekbirkizannesii yavruaslanlar yavrum hangı ıstanbuldasınız😂😂 kızım suan sıcaktan işçilik zıbınla bıraktım acaba başka ıstanbul mu var😁
Dondurmalikahve yavruaslanlar Olabilir evet. Valla sobalı evde çıplak gezmisti oğlum çorap giymeye 5 yaşında alistirdim 😄 önceden çıkarıp atıyordu hasta olmuyordu ama setinde ayaklanır üşüyordu çiş çok yapıyordu
birerkekbirkizannesii yavruaslanlar hahaha kız aranızda çok bir mesafe yok ama ben Sarıyere doktor kontrolüne gidiyorum bebeğim için orada kar yağdı burada yağmazdı orası çok eserdi soguktu burası sıcaktı o yüzden haklısın😆
forumgurmesi Benimkide öyle. Bezi bıraktık biz, boxer külot hiçbirşey giymek istemiyor her tuvalete gittiğimizde beğenmedim sevmedim çıkarmak istiyorum diyor. Asla çorap giymez zaten yaz kış. :/
tospikannesi_ yavruaslanlar kızım 30 aylık şuan yalansız sadece don var altında başkada birşry yok çırılçıplak🤣🤣🤣
Beyzaveduru Kombi yakmaya gerek yok artık. Biz de istanbuldayıx kollu zıbın bazen şort bazen pijama giyiyor. Çorap falan o da tutmaz. Çocuk terliyor demek Li çıkarıyor sürekli. Üşümez merak etmeyin. Kızım da çıkarıyor hatta bezini bişe çıkauryor 🤣
Atailknur yavruaslanlar benim kızımda öyle çorap kıyafet hiç giymek istemiyor o çıkarıyor ben giydiriyorum akşama kadar böyle. Geçen bayramda aldıklarımı giymedi bu bayram kıyafet almıycam çünkü giymiyor kendi seçtiği tayt ve tişörtü giymek istiyor. Kızım küçükken ilerde giyer diye dantelli fistolu bir sürü etek elbise almıştım onları da hiç giyeceğini düşünmüyorum elbiseden nefret ediyor.
suheyla92 yavruaslanlar kombi mi. Biz de istanbuldayiz kisa kol ince altla duruyoruz. Bebekler bizden daha farklilar ben yorganla yatiyorum 14 aylik oglum tek pijamayla yatar ustunu asla örtmez ve heryeri sicacik. Takip edin sirti gogsu ensesi sicaksa birakin cocugu kasmayin cok. Birazcik sogukta kaldi diye hasta olunmaz zaten.