Merhaba hanımlar.
17 günlük bebeğim var. Doğdundan beri emziriyorum. Aynı zamanda çoğaltmam için sağıyordum. 4-5 gündür sağmıyordum.
Bugün bebeğimi emzirdikten 2,5 saat sonra yaklaşık 7-8 dakika sağdım. Ve tek göğsümdeki süt oranı 35 ccdi.
Sizce normal mi. İlk bebeğim bu konuda bilgisizim.