sendrom58 Kızlar bebegim 6 aylık oldu ikinci çocugum buarada. Asla hevesi yok,hiçbirşeye uzanmıyor istemiyor bizim yediklerimize dahil. Ne versem aglıyor tadına bile bakmıyor. İlk oglum çok hevesliydi herşeye atlardı mesrela. Nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım