alparslanzeynep56_ Bebeğim 11 aylık herseye ağlıyor yemek yerken uyurken oturduğunda oyun oynarken kucakta ne yaparsam mutlu olmuyor çok yoruldum ne yapabilirim ya
nevadaneevaaa alparslanzeynep56_ benimki de 8 buçuk aylık asla yemek yemez sürekli ağlıyor bence 30 yıl falan sonra rahatlıycaz ya 😂😂
theyikik alparslanzeynep56_ benimki de öyle sürekli kucak istiyor mızıldanıyor , yaşından snra böyle oldu 16 aylık şu an
rana0234 alparslanzeynep56_ aynı biz,daha geçen gün ayni postu açtım,en son kan tahlili yaptıracağım emin olmak için
rana0234 alparslanzeynep56_ aynı biz,daha geçen gün ayni postu açtım,en son kan tahlili yaptıracağım emin olmak için
nesizade05 Umut yok dedene 5.5 aylık kızım 6. Aydan sonra rahatlarsın dediydiler🙈 diş falan mı acaba yoksa hep mi böyle
rana0234 hepbahar123 vallahi bende bakmamıştım,postuma bak istersen,tecrübeli anneler söyledi bana da,değerleri düşük,enfeksiyon vs olabilir dediler,bir yapmadığım kan tahlili kaldı,emin olmak için ona da bir baktirayim dedim bende🤦🏻♀️🤲
mabellaa alparslanzeynep56_ 10 aylık aynı 🤝 sırt üstü yatırınca, bez değiştirince vs diş sancısına yoruyorum
hepbahar123 rana0234 ama şöyleki tahlil yaptırip aonuclar iyi cikiyordu o zaman da her zaman da ağlıyordu yine . Haftaya hatta tahlil vercem nasipse
rana0234 hepbahar123 o zaman sizde başka sıkıntılar olabilir, diş durumu olabilir mı acaba?Benimki üst üste diş de çıkarıyor
hepbahar123 rana0234 bizimkinin disler çok erken çıktı bitti o sürecimiz cnm bizimkinin huyu bu sıkıldıkça ağlıyor her şeye ama her şeye
hepbahar123 rana0234 zeytinyagina karanfil ezip buzdolabinda beklet cnm masaj yap dislerine çok iyi geliyor o
alparslanzeynep56_ hepbahar123 gerçekten sıkıldıkça ağlıyorlar oyuncaklarla oynuyor 2 dakika sonra sıkılıp agliyor
cerkezkizi59 alparslanzeynep56_ ağlar benimkide ağlıyor eşim geçen gün diyor doktora mesaj at sürekli niye ağlıyor bir sor diyor napcan iade etcenmi dedim
pimpiriklianne43 alparslanzeynep56_ ben8mde 6 aylik olduk bugün gözünü açtığında başlıyor ağlamaya ağlamadan belki 5 dakika anca duruyordur napicam sasirdim