kemalefe Merhaba, Oğlum 5. Ayından beri ek gıdaya başladı. 6 buçuk aylık oldu. Ne kadar ek gıda veriyorsunuz günde? Bebeğim mama ile besleniyordu. Mama reddi de yaptı. Gündüzleri tamamen katı gıda gece uykuda mama şeklinde gidiyoruz
zeynepsd kemalefe ben doktorumuzun önerisiyle günde 2 öğün olacak şekilde veriyorum toplam 1 çay bardağını geçmeyecek şekilde. Benim bebeğim de 6 ay 7 günlük
bakkalemzigi kemalefe Doktor en fazla 6 tatlı kaşığı dedi amaç doyma değil tadım olcan şekilde 9 aya kadar böyle dedi . Gündüz sadece katı gıda alınca sorun yaşamıyor musunuz merak ettim
doruk14 kemalefe günde 2 öğün veriyorum bi benimle beraber kahvaltı yaparken 1 öğün bide saat 4-5 gibi ara öğün meyve veriyorum o kadar
mamalika kemalefe biz de 5.ayda başladık. 6.aya geçtiğimizde doktor iki ana öğün bir ara öğün yap demişti. Gündüz uykularında da mı içmiyor mamayı?
kemalefe bakkalemzigi valla hayır, bir kere kabız oldu onda da tamamen katı gıdaya geçmemiş tadım yaptırıyordum ve farklı marka formül mama kullanmıştım belki tutar diye :( şuanda her yemeğe salça oluyor 😂😂
kemalefe doruk14 bendr azar azar geçmek istedim ama doktor önerisi ile başladık bakalım. Kilo alımı durmuştu beslenmemekten. Mama içirmek zulüm gibiiydi
doruk14 kemalefe benimde bi ğöğsümü reddediyodu tek göğüs yetmiyodu çişli bez sayısı azalmıştı doktora soylemeden mamaya kendim başladım kontrole gittiğimde de başladığı söyledim ama suan zaten hedefim ek gıdayı güzelce alıştırmak ve mamayı bırakmak kötü bişey değil ama beni emsin varken emsin sonra istesede bulamıycak zaten o yuzden cocugun durumuna göre ayına göre öğün sayısını artırıcam Doktoru çok dinlemiyorum açıkcası normalde hersey yasaklı olması gereken ama ben 4.5 aylıkken basladım kendi yediklerimden tattırmaya onu yemesin bunu yemesin demedim tabi alerji riski yüksek olanlar hariç o yüzden biz tadım aşamasını cok cabuk bitirdik
kemalefe mamalika maalesef hayır içmiyor gündüz uykusunda mamayı. Gündüz nedense hafif uyuyor. Yani ben aşırı rahatladım, mama o kadar içmiyordu ki evden dışarı adım atamaz olmuştum
kemalefe doruk14 ben açıkçası ek gıdayı doktora sormadan başlamıştım, çünkü inan hem ona eziyet ediyordum içireyim diye hem kendime eziyet. Bazen gece uykusunda bile an kolluyoruz uyanmadan verelim de içsin diye. Uyandıgında eğer açlıktan ağlar ama yinede içmiyor. Garip çocuk 🤭
mamalika kemalefe çok zor bir durum umarım en kısa zamanda düzelir. İştahsız bebekler annelerini çok tedirgin ediyor. Katı gıdayı doyacak kadar yiyor mu?
doruk14 kemalefe bazı bebekler oyle mamayı istemıyolar bende 5 tane mama değiştirdim bebelac goldu begendi onu içiyor ama çok ıyı yapmışssın zaten biz yemek yerken masaya saldırıyor vermezsem ortalık yangın yeri 😂
kemalefe mamalika bence yiyor 😂 doktor da yiyor diyor aylık en az 500 Gr aldı zaten 5-6 aydan sonra kilo alımı yavaşlıyormuş