Pnre şimdi gördüm cevabınızı
Ben doktorum izinde olduğu için başka hastaneye gitmiştim orda da kan bakılmadan antibiyotik verdiler
2 gün kullandım kızkm düzelmedi ağzı burnu gözü hep aktı kendi doktorum gelince 3. Gün ona götürdüm enf kaynaklı değilse işe yaramaz antibiyotik dedi kan aldı
Enf çıkmadı, virüs kaynaklıydı
Onun için farklı iki ilaç verdi hırıltısı da olabilir ilerleyen günlerde diye nebül içine koyabilmek için serum verdi
Kızım ilacı asla kabul etmedi tadı kötüydü gerçekten kustu ilacı içtikçe öğürdü meyve suyuna kat dedi drum öyle böyle atlattık çok şükür
Siz de düzelmediyseniz bi kan verin bence