murek 45 günlük bebeğime hangi gaz damlasını kullanırsam sürekli kıvranıyor aşırı huysuz uyumuyor sürekli ağrı çekiyordu tüm gaz damlalarını kestim daha rahat gaz çıkartıyor gibi ve kıvranması kalmadı. Gaz damlası hiç kullanmayan var mı
Leno murek ilk oğlum da kullanmadım bir aylık şimdiki oğlum da da kullanmıyorum tembelliğe alistiriyor bence, biraz zor oluyor ama yavaş yavaş kendisi çıkarmayı öğreniyor
Kitsu Kolik bebeğim önce zinco kullandım verdiğimde daha çok sancı yaptı. Sonra maflor kullandım zinco kadar değil ama yine de sancı yaptı. Daha da damla vermeden büyüttum