Kızlar bebeğimin hemanjiomu vardı ilaç tedavisine başlayalım dedi doktor çok büyümüş ve riskli bir yerde. İlaç da biraz ağır yan etkileri için gözetim altında başlanacak yatış yapılacak. Ben yenidoğanken sarılıktan falan ilçede bir devlette kalmıştım ama bebeğim yoğun bakimda kaliyordu ben emzirmeye gidiyordum yanına hani şimdi nasıl olacak 10 aylık. Bir odada nasıl oyalarım orası nasıl oluyor beslenmesini sadece mama mı vericem ya da yatak normal yatakta yatamaz çok hareketli sürekli kalkıyor ayağa falan park yatak götürmeli miyim orada bu işler nasıl oluyor hazırlıklı gitmek istiyorum çünkü ilçesinden gideceğim için bir eksiğim olsun istemiyorum