zmiu Yenidoğandayken felan bazılarında yanında yoktum. Yanındayken de uyandı yani.
Hatta sünnetle birlikte bi işlem daha olacaktı 1.5yasındaydı o zaman. Kapıda dedikleri şey, ameliyat bitti, uyanmasını bekliyoruz. İçerde uyanınca servise çıkarıolar.
Kızımda 6aylıkken almıştı, bak onu söylemeyi unutmuşum.
Çıkınca yarı uyanık oluyorlar zaten. Ih ıh diye söyleniolar.