caspermama Kızlar doğuştan oğlumun göz pınarı tıkalıymış. Günde 100’den fazla masaj yapıyoruz azaldı ama geçmedi. 1 yaşında. İş ameliyata doğru gidiyor. deneyimleyen var mı? korkmalı mıyım?
eminegzel caspermama kiziminda göz pınarı kanalı Tıkalı doğdu. Göz pinarlarinin hemen dibi şiş ve mor gibiydi sürekli masaj yaptık doktor damla ve krem verdi ilk hafta bir gözü düzeldi. 25 günlük diğeri düzeldi ama doktorumuz tekrarlayabilir 6 aylık olana kadar masaja devam edin dedi.2 aylık olduk çok şükür tekrarlamadi
3kedili2bebekli caspermama hayır çok basit çok kolay çok kısa bir ameliyat kuzenim oldu 1.5 yaşındaydı olduğunda öyle kesi dikiş falan yok ağrısı da olmadı
eminegzel caspermama masajı doğru yaomazsaniz geçmez demişti bize doktor. Acaba orada bir hata yapıyor olabilir misiniz. İlaç kullanmıyorsanız o da çok işe yarıyor ameliyattan önce ilaç kullanılabilir bence
Gokturkmom caspermama bizimde vardı 4.5ayda tamamen bitti ama az çekmedik 🥹 sürekli kapanıyordu gözü akıyordu çok kötüydü size de geçmiş olsun kolaylıkla atlatın inşallah
aaryamom Benimde bebegim 4,5 aylik iki gozude dogdugundan beri akıyordu sag gozu duzeldi cok sukur artik akmiyor ama sol hala akiyor masaj yapiyorum bende insallah oda duzelir