Çok sınırlı şekilde besleniyor hiç bir zaman iştahla yiyen bir çocuk olmadı ama artık bu duruma katlanamıyorum ve istemsizce öfkemi yönetemiyorum kızıp bağırıyorum, işten eve gelmek istemiyorum yemek yeme zamanları bizim için tam bir kabus babaannesi bakıyor çokta laftan anlayan biri değil yemiyor diye eline aburcuburu tutuşturuyor ama el mahkum. Ben artık psikolojik olarak bitmiş durumdayım bu yemek seçme işi yememe işini aşamıyorum katlanamıyorum içime içime bağımaktan beş yaş daha yaşlandım, benzer süreçlerden geçenler var ise lütfen kesin çözüm alabileceğim uzman tavsiyesinde bulunabilirse çok sevinirim Ankara da yaşıyoruz gazi ergoterapi bölümüne götürmeyi düşünüyorum ora hakkında bilgisi olan varsa onu da paylaşabilir. Mercimek çorbası, pirinçli yoğurt çorbası, şehriyeli tarhana çorbası, simit , patates kızartması dışında kesinlikle birşey yemiyor …