Benim eşim bayadır kendine bişiler almıyor ben babalar gününe beyaz spor ayakkabı almayı düşünüyorum sadece siyah var onlar da yıprandı malum yaz geldi güzel olur diye düşündüm doğum günü de haziran 23 o zaman da giyim almayı düşünüyorum bize almaktan kendine almıyor o nedenle ihtiyacı olan şeyler alacağım ☺️