Her şeye yok diyen asla memnun olmayan hep huysuz tek başına asla oynamayan bir kızım var 25 aylık. Bezini değiştirmek için yarım saat yalvarıyorum yok diyor gelmiyor üstünü degiştirmek zaten olay saçlarını yapmak ayrı bir olay😫😫 valla bugün sinir krizi geçirdim elimi sandalyeye vurdum sinirim bozuldu. Dışarı gidiyoruz eve sokmak mesele,asla kimseyle durmuyor babasıyla bile. Hep anne hep anne bazen çok bunalıyorum. Sizinkiler nasıl aynılar mı acaba ne yapıcaz böyle😔 bazen sesim yükseliyor sonra pişman oluyorum sigara içmesem kafayı yerim herhalde.