8.5 aylık oğlum kaç aydır alerji kaynaklı ishaldi uzun zamandır diyetteydik ve 1 aydır düzeldi şükür ama bu seferde kabız oluyor katı vermemeye özen gösteriyorum ama anlayamıyorum fitil dışında nasıl geçirebilirim kabızlığını sizler nasıl yönettiniz bu süreci