vesileipek Merhaba arkadaşlar 29 mayıs’ta doğum yaptım bebeğimin kilosu 3750ydi 5 mayıs’ta sağlık ocağına topuk kanı için gittik ordada bebeğin kilosunu ölçtüler kilosu 3400 çıktı doğum kilosunu vermiş 12 mayıs’ta da aile hekimimiz bizi aradı kontrol amaçlı bebeğin boyuna ve kilosuna bakacaklarmış gittik bebeğim hala 3400 kilosunda kalmış kilo almamış doktorumuz cuma günü tekrar getir dedi cuma günü gittiğimizde ise 3500 olmuş o hafta içerisinde sadece 100 gr almış doktor 23ünde gene gelin dedi bu sefer gittiğimizde ebe ölçtü ve 3820 çıktı ebe belki bezi dolu dedi hâlbuki evde açıp gitmiştim 3750 yazdı her gittiğimizde bebeğin boyu uzamıs dediler bu seferde boyu uzamıs dedi doktor bebeğin doğum kilosuna yeni ulaştığını ve yavaş kilo aldıgını söyledi yeni yeni kilo almaya başlamıs endişeleniyorum arkadaşlar ilerleyen günlerde kilo alırmı kendi kendime acaba sütüm bebeğe yetmiyor mu diyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala vesileipek bebeklerin 15 gün içinde doğum kilosunu geçmesi gerekiyormuş. Bana öyle söylediler. Geçmeseydi mama yazackalrdı sanırım
vesileipek NeclaLeylaCeydaOhnealaneala benim bebeğim yeni doğum kilosuna ulaşmıs doktor genede takipte kalalım dedi endişeleniyorum