kızlar 3 aylık bi bebeğim var kafası aşırı sıcak yanagımı fılan degdirdigimde çok ateşli oldugunu hissediyorum ama vucut ısısını ölçüyorum normal (bu arada kafasını temassız ateşölçerle ölçtüğümde 37.3 falan. Koltuk altını ölçtüğümde 3 farklı dereceyle 36.2 falan çıkıyor. yani vucudunun diger yerleri normal ısısında…sizde de böyle bi durumda olan var mı