ruket mama ve anne sütü birlikte olmaz diye biliyorum, ben de mama takviyesi ile büyüttüm bebeğimi, beni emmeyi bırakmasın diye 4. Ayına kadar alıştırma kaşığı ile mama verdim(çünkü mama az içiyordu anne sütü daha çok içiyordu bu sebepten biberona da gerek duymadım) 4. Aydan sonra (mama oranı arttırdığım için) chicconun alıştırma bardağı ile verdim. Bunu da emzirme danışmanı önerdi iyi ki de önermiş 1 yaşına kadar emzirdim bebeğimi. Belki faydası olur.