sibelos61 Kucakta uyutuyorum yatağa yatırdığım an kıyametleri koparıyor ve daha bi aylık herkes kucağa alıştırdığı için kucaktan indiği gibi ağlamaya başlıyo
melindababy sibelos61 kimseye kulak asmayın moralinizi bozmayın atak haftasında olabilir mi benim de bebeğim 4. 5. Hafta öyleydi o hafta geçince düzeldi ❤️
ecett7 sibelos61 kundak yapın beyaz gürültü açın emzik verin yatağına koyun başında bekleyin gözlerini kapatana kadar ağlayınca kaldırın bekleyin tekrar koyun en sonunda pes edip dalıyor benimki 4,5 aylık bu şekilde uyutuyorum 💕
esra00_ Büyük ihtimalle atak haftasıdır sonrasında düzeliyor benim kızımda aynıydı beyaz gürültü açıp yatağına yatırın emzik veriyorsanız eğer emziğini de verin uykuya daha kolay geçer