berk58 Bu yapıkredinin eğitim videoların da bebeklerin 2 yaşına kadar yastıksız yatması gerektiğini söylüyor benim bebeğim 9 Aylık 5. Aydan beri yastıkla yatırıyordum onu dinleyince kafam karıştı sizler nasıl yatırıyorsunuz
babymamma berk58 omurga gelişimi için yastıksız tatmalı incecik bile olsa omurgasına zararlı daha kemik yapısı yok doğru düzgün yumuşak hepsi böyle deforme olur benimki 17 aylık hala yastıksız yatıyor bizim için bile sağlıklı olanı yastıksız yatmak
tercumanhanim berk58 6,5 aylık, dogduğundan beri yastıksız yatıyor, 2 yasına kadar gözlemleyeceğim ona göre yastık kullanacağım
BortcecineG Yastıksız yatırıyorum bende 2 yaşına kadar duydum. Sadece düz kafa yastığı kullandım belli bir aya kadar.
ikibaloglanannesi berk58 Düz kafa yastığı kullandım belli bir aya kadar. Sonra yastıksız uyudu 2 yaşına kadar.
xdenoo Ben de yastıkla yatırıyordum ama sonra öğrendim ki 2 yaşa kadar düz yatması gerekiyormuş hemen kaldırdım yastığı içim daha rahat şimdi
kyralp Oğlum 4 yaşında geceleri hala yastıksız yatıyor aramıyor açıkçası yastıkla yatmayı bende zorlamıyorum 🤷🏼♀️
mondecaidensecmeler tkut hep yastığına koyuyorum kendide zaten sürekli başını kaldirip bizi görmek istiyor iyi oluyor.
papatyam-34 berk58 Yastıksız yatıyorum oğlum 2.5 yaşında hala yastıksız yatıyor sevmiyor kızım da 8 aylık oda yastıksız yatıyor