ozlemckmk yemeyebilir, ek gıda o aylar için hala ara öğün niteliğinde. Siz stres yaptıkça iş çığrından cıkar bebekler hemen o stresi alıyorlar. Eğer anne sütü alıyorsa sıkıntı yok. Hangi usülde veriyorsunuz bilmiyorum ama önüne minik parçalar koyup kendi dokunarak yemesini teşvik edebilirsiniz.