berk58 Bu yapıkredinin eğitim videoların da bebeklerin 2 yaşına kadar yastıksız yatması gerektiğini söylüyor benim bebeğim 9 Aylık 5. Aydan beri yastıkla yatırıyordum onu dinleyince kafam karıştı sizler nasıl yatırıyorsunuz
tultanhanim berk58 2 yaşa kadar yastık önerilmiyor. Kızım 2.5 yaşında bir kaç aydır yastık istemeye başladı bizden gördükçe.
maygirl berk58 Omurgaları icin sağlıkli degildir.Boyun gelişimi henuz tamamlanmadığı için.Ayrica boğulma risklerinin önune gecmek için yastik 2 yaşina kadar tavsiye edilmez.omur ilik ve boyun kaslarınin gelişimini olumsuz etkiler.Boyunda egrilik oluşabilir.