Dmtt06
Detaylıya ve rutin kontrollere özele gittim. Tabi arada kontrole devlete de gidiyordum ama devletteki doktoruma hiç sormadım. Özeldeki kız demişti. 32de tesadüf devlette öğrendim erkek olduğunu. Allah’tan kıyafetler unisex kıyafetti de zarara girmedik😂
Özele tekrar gitmedim doğumu devlette yaptım o yüzden doktor açıklama yapamadı.