DenizAlpinAnnesi 3 aylik oglumun gidisi bohgazi kilodan dolayi kat kat oldugu icin cok kötü pisik olmus etkili bir krem ariyorum anneler bizim kullandigimiz fayda etmiyor
ZeynepAda Banyoda yeşil zeytnyaglı sabunla yukayın iyice kuruladktn sonra sudokrem sürün çok etkili oluyor
Busraae DenizAlpinAnnesi bizim pişiğimizi yeşil arko krem gecirdi canım herseyi denemiştim en son o kurtardı 😊
Mvmv Aynisi kizima olmustu yazin doktoru coresatin pembe olani tavsiye etti. Aninda etki gosterdi. Kuru tutmayada ozen gosterin banyo sonrasi. Suandada her turlu pisik kizariklik herseye onu kullaniyorum cok memnunum
zeytinlikek DenizAlpinAnnesi hemen gidin eczaneden fito ve hamazinc alıp karıştırarak sürün, 1 kere sürmek bile yeterli doktor tavsiyesidir
AsyaDuru DenizAlpinAnnesi bizim de öyle olmuştu fito ve medecasol anında geçirdi mutlaka kullan canım
Oznuruya DenizAlpinAnnesi katki payi olan hic bir kremi kesinkle onermiyorum. Sana onerebilecegim tek sey hindistan cevizi yagi. Pisige yaraya bire bir sabah suruyorsun bi kac saat sonra bisey kalmiyor