nilsara Hanımlar merhaba biraz ciğerlerimde ağrı hissediyorum bademciklerim yok oyüzden şişme gibi bi durum da yok ama yanma hissediyorum boğazımda bebeğim hava kullanıyor onun havasını kullanabilirmiyim yada kullanan var mı emzirme döneminde