mom2308 kesinlikle keşke kaldırılmasaydı Goon. molfix denemedim açıkçası 5 paket stok yaptım sanırım başka bez denemeyeceğim yaz boyunca , çünkü çok hızlı pişik oluyor benim kızım sürekli 2 saatte bir bez alırdık normalde de ama prima da böyle bi sorun olmadı 4 saat de dursa pişik olmuyor ben çok memnun kaldım dedikleri gibi daha az değişiliyor aynı fiyata geliyor