Elfgrn kirgincicek1_ 5 dakika arkamı dönünce bir bakıyorum birşeyler dökmüş 😂 Dikey süpürge şart oldu
kirgincicek1_ hemshireanne evet eşimde öyle diyor. Yaşıyoruz diyor. Mum gibi oturamayız diyor. Haklı aslında ama yorulduğumuz zaman bir miktar isyan edebiliyoruz
twobabymom_ Robot 3. Postasinı yapiyor valla 1 tur da ben süpürdüm toz aldım bebis emince 1 posta robotun arkasına da ben silerim o sade şu ile siliyor
kirgincicek1_ twobabymom_ kolaylıklar diliyorum elleri ayakları dert görmesin robotun😅 Banada nasip olur inşallah
kirgincicek1_ tultanhanim yaşanmışlık evet:) benimkide genel olarak temiz ama nasıl oluyorsa temizlikten 1 saat sonra birşeyler oluyor ve dağılıyor
aycanbebek Ah canım tam bir temizlik döngüsü bu ya bitmeyen level gibi topla sil süpür döngüsü biri girer biri dağıtır vallahi hepimiz robot modundayız seni çok iyi anlıyorum