CankizimRavzam irem12 kimliği aldığın yere gidip yeniden başvuru yapıyorsun 1 haftaya geliyor bende kızımın kimliğini kaybetmistim
irem12 CankizimRavzam ay ben il değiştirdim aldığım yerde değilim ama Kayıp bildirimi verdim e devletten sonraki süreci bilmiyorum hiç