Merhaba herkese,gecen sene bebegimin kalbi durdu kurtaja alindim ama o zaman bana senin islemin zor oldu vs dikise gelmesin diye ugrastim vs vs oralari uzatmiyim icerde kalanlari da dusurmek icin ilac vermisti yani benim kanama parca atmasi normaldi de maalesef gecen hafta cuma tekrar gebe kaldim ve bebegimin kalbi durdu daha farkli sekilde hafif oldu ve ultrasonda baktik bir sey kalmadi dedi.O gun bir damla ancak bir sey geldi.Ama simdi Cumadan beri bugun biraz aralarda adet sancisi gibi sanci cok az ve kan geliyor normal mi? DR da izinliymis yani olmayip sindi olunca sasirdim.Olan var ise normal mi ?