pembikmom Kızlar aşırı üşengeç oldum bu ara hiç alışık değilim bu duruma başım ağrıyor bir şeyi yapmayınca çok gergin oluyorum işlerimi bitirince hafifliyorum ama bu aralar herşeyi erteliyorum üşeniyorum napacağım öneri tavsiye verin bana şu halim geçsin
Meri-Mel pembikmom Bazen oluyor insana bir yerden başlayın güne erken kalkıp başlayın. Ben sabah namaza uyanınca o gün için dua ediyorum niyetleniyorum güneş doğmadan uyanıyorum ilk olarak evdeki tüm kirli çamaşır hallediyoeim sonra etrafı tolarlayip kahvaltı yapıyorum sonrada sil süpür günün ne işi varsa hallediyorum . Bazen geceden evi toplayıp erken kalkkp sil süpür yemek hallediyorum
SistemYavasAmaCalisiyor pembikmom işe başlayın üşenmeye vaktiniz olmaz. Kızım doğduktan sonra 1,5 yıl çalışmadım ve o süreçte bütün ev işleri birikirdi. Çalışmaya başlayalı düzenli oldum.
pembikmom Meri-Mel ne güzel maşallah aynı düzenden istiyorum valla bende erken uyanmaya çalışacağım bundan sonra