Kızlar yerdeydi oğlum alnını çarptı konsola boynu arkaya gelecek şekilde ama kızarıklık falan bir şey yok vurduktan sonra ağlamadı da ama sert oldu niye ağlamadı bilmiyorum kucağıma aldığımda değişik bir şekilde tavanı gösterdi parmağıyla her zaman yapıyor ama çok şiddetli burada ondan sonra bir garibime gitti yani şu an o kadar çok düşünüyorum ki ne yapacağımı bilemedim. Ve şu an uyku saati uyutsam mı uyutmasam mı bilemiyorum şu an şebeklik yapıyor keyfi yerinde kızarıklık şişlik de yok uyutsam mı ki ya