Yaklaşık 1 aydır acil durumlarda vermeye mama bulunduruyorduk. Öncesinde doğduğundan beri anne sütü alıyor arada biberonla da veriyorduk ama 2,5 aydır meme reddi de vardı. Yine de gündüz sakinken ve geceleri iyi emiyordu kilo alımı da iyiydi. Mamayı arada gece yatmadan da 90cc kadar verdim bazen bitirdi bazen yarısını bıraktı. Yaklaşık da 2 haftadır krize giriyor sanırım ataktayız gündüz uykuları yarım saat yaparsa şükür diyorum bazen 15dk sürüyor. Ve 3-5 kez ağlama krizine giriyor uykusu geldiği için yapıyor sanıyordum ama o anlarda mememi istemiyor sadece biberon verince susuyor ve uyuyor. Pilates topunda emzirerek uyutuyordum. Şimdi çoğu zaman krizi geldiğinde yarım saat ağlıyor en son susmayınca mama yapıyorum 30-40 bir şeyler içip uyuyor. Sizce açlıktan mı istiyor yoksa mamaya mı alıştı?