Merhaba arkadaşlar uzun süredir buralara göz gezdirmiyordum. Hamileliğimde 8 kilo alıp doğumdan sonra 10 kilo daha ekleyen birisiyim. Öncelikle tayin olduk ve yalnız kaldım özel sektör çalışanıydım işten ayrıldım 44 günlük bebemle. Sürekli yemek yedim sürekli hamur işi yaptım birde üzerine sigarayı bıraktım derken önünü alamadım. 92 kiloyu gördüm tartıda. Öncedende çok zayıf değildim balık etli birisiydim ama bu halim felaketti en zoruda bir dolap kıyafet var ve hiç birisi olmuyordu. Aralıklı oruca başladım başlarda çok zordu tam 1 mayısta karar verdim. Biraz spor biraz yürüyüş özellikle ip atlama yaptım ara ara. Bugün tartıda 82.80 gördüm. Sizinlede mutluluğumu paylaşmak istedim hem belki ilham olur birilerine. 🥰