Eylul301023 1,5 yaşındaki oğlum adenovirüs olmuş. Dün geceden beri ateş ve ishal var hiçbir şey yemiyor sadece mama içiyor. Bu hastalığı yaşayan var mı kaç gün sürüyor internette 7-10 gün diyor o kadar sürüyor mu cidden? Neler yapmak lazım ilaçlarını aldık
Eslemsi_04 Eylul301023 benm kızımdan olmuştı birkac ay önce hastanede yattı 15 gün ama ciğerlere inmişti bizimkisi
Masallmoms Eylul301023 Bizimde 2,5 yaşında kızım kapmış virüsü doktor nasıl anladı bizim karnına baktı test yapmadı
ziyangilbihter Eylul301023 ay geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda atlatırsınız hiç duymamıştım böyle bişey ne sebep oluyomuş nasıl anladınız
Eylul301023 Eslemsi_04 bugün doktora gittik baktı her şeyine daha dün basladi zaten inşallah öyle olmaz 🥺
Eylul301023 ziyangilbihter bilmiyorum ateş ve ishal vardı gittik doktora böyle dedi bende duymamıştım diş zannederek gittik yani
Eylul301023 Masallmoms bizde ishal ve ateş var ama bazen çok ağlıyor sonra tuvaletini yapıyor karın ağrısı da var belli ki kaç gün oldu ne kadar sürüyor
inci80 Geçmiş olsun. Benim kızım iki aylıktı olduğunda çok zor gerçekten mahvediyor. Mama içsin bırakın zaten bol bol su verin başka hiç bir çaresi yok sadece bol sıvı ancak öyle atabilir 10 günü buluyor maalesef
Eylul301023 inci80 ay çok geçmiş olsun sizin ki çok küçükmüş zaten ağzına tek lokma sürmüyor yemek görünce kaçıyor bol bol mama veriyorum su bile pek içmiyor
1234hevlin Eylul301023 bız de olmustuk 6 aylıkken kaka tahlilinde cıkmıstı. Bir haftaya gectı probıyotık kullandık bol bol emzırdım zaten yemek yemiyordu diye. Doktora sordum ne zaman endıse etmeliyim diye. 6 kere kaka yapıp 6 kere emıyorsa sorun yok demıstı. Yanı mama da ıcse en azından sıvı alimi azalmazsa cok korkulacak bısey degıl. Yçtabı ates VS ugrastırıyor biraz