Sevgili anneler,
Bayramdan sonra işe başlayacağım mecburen, oğlum yeni 5. ayına girmiş olacak, kayınvalidem bakacak. Bırakmak zor olacak bebeğimi, gece uykuları/uykusuzluk da cabası… Gözümde büyüyor hem ondan ayrılacak olmam hem de uykusuz şekilde işe gidecek olmak, işim de çok yoğun…
Neler önerirsiniz (hem bebekle hem uykusuzluk, ev işleri ile ilgili vb.) söyleyeceğiniz şeyleri duymak çok isterim, dertleşelim🌸