Kızlar merhaba doğum iznindeyim hala doğum raporu için 2 aydır ücret alamıyorum 22 haziranda rapor bitecek işveren onaylamadığı için alamıyorum. 3 defa söyledim tamam dediler hala onaylamadılar. yasal süre dolmadığı için şikayet oluşturamıyorum. Özel okulda çalışıyorum. Seneye için benimle bebeğim olduğu için anlaşmayacaklar sanırım sordum ama dönüş de olmadı özel okulda çalışanlar bilir bu saatte artık alacağı öğretmeni almıştır. Önerisi olan var mı ne yapayım?