Zmc27 Kızlar oglumu okula yazdıracağım da evime uzak bi okul birinci sınıf.Adres taşıma ve adımıza fatura istiyolar. Su faturasını almak istersek her hangi bi ücreti oluyor mu
tultanhanim Zmc27 abonelik ücreti ödüyorsunuz diye biliyorum. Bulunduğunuz şehrin müşteri hizmetleri detaylı bilgiyi verir.
Alya-Sena Zmc27 normal istemeleri ikametgah a göre cıkıyor ya okullar . Bende kızımın adresini eşim ile beraber annemlerin adresine aldırmıştım o zamanlar fatura v s istenmiyordu da artık fatura da istiyorlar orada gerçekden oturuyormsnz filan diye
Brokolilim Zmc27 Artık böyle değil mi ikameti başka yere alıp çocuğu evin yakınına değilde x okul daha iyi diye kayıt yaptırdıkları için sizden gelen elektrik veya su faturanızı istiyorlar diye biliyorum bende oturdukları ev başka ikamet başka adreste diye
Brokolilim Zmc27 Artık istiyorlar diyorum ya ikamet başka yerde oturdukları ev başka yerde diye istiyorlar önlem amaçlı