Kızlar 7 ay önce sezeryan ile dogum yaptım fakat bugün yaptığım gebelik testi ile soka uğradım. Korunduğumuz hal de nasıl olabilir bilmiyorum ama kafam çok karışık sevinsem mi ağlasam mi bilmiyorum daha oğlum çok ufak çok karışık aranız da var mı bu şekilde olan