Deletedmom_289 Kızlar 4-5 gün önce okudum 1 TL yutan bir çocuk vardı en son bağırsaklarına kadar inmişti annesi İstanbula götürüyordu acaba haber var mı çıktı mı para postu bulamadım bir kaç gündür hep aklımdaydı yazık o çocuk inşallah çıkmıştır para
Dertliana Deletedmom_289 Postun devamında yazmıştı post sahibi, İstanbul araştırma hastanesinde çıkarmışlar
beybitolat Deletedmom_289 istanbula götürmüş annesi ve kakasıyla çıkmış sadece çıkarırken tahriş olmuş ama şükürki kurtulmuş çocuk
Deletedmom_289 Dertliana beybitolat Uykusuzhergeceeee Ben canım postu bulamadım çok şükür çıkmış da kurtulmuş yavrucak