Tavuklupilav Esrase benimde 2.gebeliğim çok farklıydı. İlk kızımda az bulantı ve çok güzel geçmişti. Ama bu kızım Allah günüm geçmeden bulantılar tansiyon düşmesi sürekli uyuma ağrılar cabası 🥹 30 haftalık oldu kız gösterdi takvim kızı çıktı 😀
Esrase Demekki bazılarında tutmuş bazılarında tutmamış. O zaman bebek kendini gösterene kadar bekleyeceğiz 😅😇