balcocuk1 Biliyorum ikisi de kötü şuan neocate kullanıyoruz çok istekli içmiyor ve huzursuz genel olarak. Doktor bir de aptamil pregomin syneo yu önerdi. Bi farkı var mıdır birini sevmeyip ötekini seven bebegınız var mı ya da sevmese de daha istekli içen?
aselkussum balcocuk1 biz neredeyse hepsini denedik hiçbirini sevmedi en son neocati biraz içer gibiydi oda vanilya çubuğu ula tatlndryoduk o şekilde
bilgedm balcocuk1 Benim bebeğim aptamili öğürmekten içemedi. Evolvia rp1 kullanıyoruz. Tadına bayılıyor mu bilmem ama içiyor 😀 Temin etme konusunda sıkıntı yaşadığımız için aptamile göre koku ve tat olarak çok çok daha iyi olan alfamino’ya geçmeyi planlıyoruz. 1 kutu alıp denedim onu da lıkır lıkır içti.
tultanhanim balcocuk1 bildiğim kadarıyla kolay kolay sevmiyor bebekler alerji mamalarını 🥲 Vanilya şurubu ile denediniz mi hiç? Yeğenim o şekilde kabul etmişti
balcocuk1 aselkussum bende vanilya Çubuğuyla tatlandırıyorum içiyor aslında ama doktor keyifle içiyor mu diye soruyor yani çok keyifle içilecek bir mama değil bunlar ama kararsız kaldım değiştirsem mi değiştirmesem mi diye içerken yarısından sonra aglıyor kendini kıvrandırıyor ve gaz çıkarıp kusuyor
balcocuk1 bilgedm bir de çok huzursuz mamaya başladıgımızdan beri denk mi geldi yoksa ından mı anlayamadım cok sinirli 4 aylık olduk sayılır ondan da olabilir bilemedim sinirler laçka bende artık🤣
balcocuk1 tultanhanim şurup değil de suyuna vanilya çubuğu koyuyoruz şurup daha mı etkili olur bilemedim doktor çubuk koyun demişti de
bilgedm balcocuk1 Benimki mamadan önce çok daha huzursuzdu bilemedik de tabi doktora gidene kadar kafayı yiyecektik 😄 Mamadan sonra azaldı baya bi huzursuzluğu ama yine de var
bebek2anne1 tultanhanim merhaba kaç aylıktı yeğeniniz benim kızım biberon içmiyor kaşıkla vereceğim 1 yaşında benim kızımda
balcocuk1 bilgedm bizde dogdugundan beri asırı gazlıydı kakada mukus gurultulu kaka bi ishal oluyordu en son kabız oldu ve cildinde döküntü oldu🫠 ama cok sinirli bagrıyor aglıyor uyumuyor assssla gunduz gece de cok uyanıyor anlamadım gitti
bilgedm balcocuk1 Benimki 14 gün yoğun bakımda yattı orda gazlı mıydı bilmiyorum ama eve geldi 1-2 gün içerisinde krizler başladı. İlk çocuk evde birbirimize bakıyoruz nefes mi alamıyor acaba bişey mi oldu acile gidelim derken aklıma gelen yıkama fikriyle gaz olduğunu anladık 😄 Huzursuzluk ve gazı geçen gün bile yine mesaj atıp doktora sordum dayanamadığım bi an. Normal bebekler bile bu dönemde gazlı oluyor alerjik bebek böyle olması normal dedi
3kedili2bebekli durubahar evet ama alerji doktoru olması gerekiyor çocuk doktoruna gidince sizi yönlendirir ben ugrasmamistim İstanbul’da randevu zor bulunuyor bir de kan falan alıyorlarmış kanda alerji kesin çıkmıyor bir dünya uğraş özele gitmiştim halletmistim tek seferde