prenseskus Bebelac Gold güzel diyorar bende denemedim henüz bı bu kaldı denemediğim sanırım
Aptamil prematil ile başladık çok gaz yaptı 1 kutu bitirdik sonra sma optipro geçtik güzel kilo aldirdx ama gaz ve kabız oldu diğer paketi açmadan hipp aldık onda rahattı ama doyurmadi sürekli acikiyor şuan Aptamil pronutra aldım denemedik henüz pazartesi sanırım başlarım