Bebeğim normalde çok güleryüzlü ve sakin bir bebek, sadece biraz hareketli ve uyku sevmiyor. Mizacı şimdiye kadar gayet uyumluydu ve sevecendi. 9.ayında ne olduysa istemediği bir şeyde yumruklarını sıkıyor, bağırıp kaşlarını çatıyor, bazen kendi vücudunu çiziyor hatta sinirden😟 Atak veya geçici bir şey mi bu? Lütfen geçsin çünkü🫠