askmemnu Kızlar bugun bexsero aşısi olduk eczaneden aldım vurdurdum ama son kullanma tarihine bakmayi unuttum şimdi içimden cikmiyor tarihi geçmis verdiler belkide die.yada pimpriklik yapiyorum her zman herseye bakarim cunku.of bilmiyorum
maygirl askmemnu Düşük bi olasılık bu.Ama ülkenin güven konusunda insanın aklina herşey geliyor tabi..Geçmiş olsun.Yinede zannetmiyorum böyle bi durum olacağını.
balli_cilek askmemnu heralde bunu göze almazlar diye düşünüyorum öylle düşünmek istiyorum neticede bud abi sorumluluk eczane nin bile başı yanar yani 😒😂