Kızım 5.5 aylık olacak neredeyse doğduğu gün ara ara emzık tuttu, sonra sadece ilk 3 ay gaz sancısı varken gündüz kestirme de sırasında tuttu. 3 aydan sonra süt ısıtana kadar acıkınca tuttu daha da tutmadı. Son 3 haftadır asla tutmuyor mıdesı bulanıyor ağzına yaklaştığı an cıglık kıyamet, göğsümü de tutmuyor zaten anne sütünü bıberonla alıyor ama benı çok zorluyor bu ıkı durum. Acıktığı zaman uyanıkken asla yemıyor uykusu gelıyor 1.5 saatte kucağımda beslenırken yıyor bıde yesın dıye hafıften sallardım 4. Ay ayağında sımdı sallamadan da yemıyor çok kötü alıştı kolum uyuştu resmen nasıl yapabılırım bunları