selosssss doktorla konuştunuz mu yani gerek yok zeytinyağa vs 10 güne kadar normal bırakın yapmasın anne sütünün sindirimi farklı yani %80 zaten su idrarla gidiyor geri kalanda vitamin ve minareler zaten kana karışıyor ee %5 kalıyor diyelim oda bağırsakta şişkinlik yapmadığı için 10 güne kadar yapmayabiliyorlar ama eğer sıkıntısı var gibiyse bir doktora sorun birde siz tuvalete tutarmış gibi pozisyonda tutabilirsiniz birde ılık su dolu kovaya sokabilirsiniz 5-10 dk