Bebeğim bugün 8 ay 15 günlük oldu ama yaklaşık 1 aydır uykuya geçerken çok agresif bir türlü durmuyor ya gözü kapalı ağlıyor ya kalkıyor zaten emekliyor emekleme pozisyonu yapıyor yada bazanın başlığına kalkıp oraya elliyor asla uykuya geçiremiyorum 7. Aya kadar güzel gittik uykuya geçişte ama 7. Ayda ve bu ay inanılmaz zorlanıyorum koluma alıyorum kucağıma alıyorum sallıyorum yok kıyamet kopuyor yanıma yatırıyorum (ki hep öyle uyutup yatağına aldım bu zamana kadar) poposunu piş pişliyorum sevdiği ninniyi açıyorum yok yok yok zar zor dalıyor çok ağlıyor yani en son çare 4 5 gündür ayağımda sallıyorum ama buna alışmasınıda hiç istemiyorum ama maalesef son tercihim bu dişleri zorluyor 2 si çıktı kaşıntısı var anlıyorum ama bu bi geçiş sürecimi yoksa artık hep mi böyle olacak resmen uyku saati gelince kafayı yiyorum nasıl uyutacağım diye bide gün içinde inanılmaz mız mız odadan çıktığım an kıyamet kopuyor yanından ayrılmıyor hep kucak istiyor hiçbir işimi tam yapamıyorum panik atak gibi birşey oldum bide 1. Sınıfa giden kızım var onunlada ilgilenmem gerekiyor yani bilmiyorum sizin uyku durumları nasıl gündüz 2 mü 3 mü uyku yapıyorsunuz? Birde ek gıdaya başladık 6 aya yaklaşırken ama bu 7. Ve bu ay gece uyanmalar ağlamalar acıkmalar başladıktan en son 12 1 yada en geç 2 gibi mama veriyorum sonra uyurdu bu ara 4 5 gibi mama için uyanıyor ağlıyor acaba gün içinde tam doymuyor mu anlayamıyorum sizler nasılsınız?