bzbz Merhaba arkadaşlar sadece emzirip ek gıda veren 1 yaş anneleri günde kaç defa emziriyrosunuz acaba kafan çok karışık o döngüyü bir türlü ayarlayamıuorım yardımcı olurmusunuz
Pelin232323 bzbz 1 yaşından sonra bebeğim çok emdiği için ek gıdayı yeterince yemiyordu haliyle o dönemde kilo alımı durmuştu. Bir de yürümeye başlamıştı tabi. Doktor tavsiyesiyle günde 2-3’e düşürmüştüm. 18. Ayda tamamen kestim.