merkursavascisi_06 Kızlar bayadır kafe ortamına gitmiyorum yeni açılan ya da eskiden de olsa mekan tasarımı ve ürünleri güzel dediğiniz bi kafe var mıdır? Doğum günümde pasta kesmeye gidelim dedik her zaman gittiğim yerlerden başka bi yer olsun güzel olsun istiyorum
forumgurmesi Ümitköyde Glow Chocolate cafe var, konsept mekan tasarımı gayet hoş kruvasanları çok güzel. :) restorant gibi isterseniz de yine Çukurambar’da Zerzevan var lezzetleri çok iyi :) Sizin için görsel de bırakayım :)
merkursavascisi_06 forumgurmesi ya zerzevan aklımda yemeğe gitsek diyodu eşim ama başbaşa yemektense ailecek psta keselim diye geldi aklıma zerzevanın tatlılarına bi bakayım. Diğer mekana da bakıcam teşekkürler🥰
zuhalsebu merkursavascisi_06 adını bilmiyorum ama şey Mamak caddesi üstünde bu tren hattının karşısında kafeler vardı biz gidiyorduk güzeldi o zamanlar ama sene en aşağı 2019 hala güzel mi bilmiyorum 🥲
merkursavascisi_06 Hazom ya hangi yıl nerde okudunuz üniversite yıllarında 😅 kesin denk geldik gibi hissediyorum 😂
Hazom merkursavascisi_06 2009 da Ankara başkent lisesinden mezun oldum. Üniversite Çanakkale de okudum. Sen peki 😂
merkursavascisi_06 Hazom 2012-16 ankara hukuk😅 Eskişehirden geldim. Okul hamamönüne yakın olunca hep oralardaydım🥰
zuhalsebu merkursavascisi_06 bizim de kesin ortak arkadaşımız vardır yalnız 13-17 arasında ünideydik biz de, ben de gazi kamuda okudum
merkursavascisi_06 zuhalsebu kahvetepe mi ne var sanırım yel değirmeni gibi dışardan bakınca bi onu biliyorum haritadan bi bakayım😇
merkursavascisi_06 zuhalsebu gazi kamu mezunu sanırım esma diye arkadaşım var şimdi idari hakim 😇 gazi hukuk 15 mezunu arkadaşlarım var 16 mezunu olanlarla koptuk da 15 mezunlarıyla görüşürüz